Tratament endodontic la microscop

Tratamentul endodontic la microscop

Tratament endodontic la microscop este in prezent cel mai complex mod de lucru in endodontie. Microscopul poate fi folosit in toate procedurile stomatologice, dar cel mai adesea este utilizat in endodontie pentru tratamentele de canal.

Dacă nu se instituie un tratament endodontic complet și complex, infectia se poate extinde la tesuturile invecinate, dintele trebuie extras de pe arcada, el constituind o sursă de durere și un focar de infecție pentru organism.

Tratamentul endodontic la microscop mai este cunoscut si sub numele de “tratament de canal” sau “scoaterea nervului”. El reprezinta una dintre cele mai frecvente proceduri stomatologice care trateaza inflamatiile si infectiile prezente in interiorul dintelui (camera pulpara si intreg sistemul de canale radiculare), protejandu-l astfel de complicatii si infectii ulterioare care pot duce la pierderea dintelui de pe arcada.

Imaginea la microscop este marita si foarte clara. Calitatea deosebita a imaginii se datoreaza iluminarii coaxiale (sursa de lumina este orientata pe aceeasi directie pe care priveste medicul si nu se formeaza umbra), dar si redarii cu fidelitate a culorilor.

Vizualizarea celor mai fine detalii este foarte importanta pentru diagnostic si pentru tratament. Multi pacienti considera ca tratamentul endodontic se termina in momentul finalizarii obturatiei radiculare. Mai sunt totusi cateva etape care sunt la fel de importante pentru mentinerea sanatatii dintelui si pentru o viata cat mai indelungata a acestuia pe arcada. Este nevoie de refacerea coroanei dintelui (in functie de cat este de distrusa) printr-o obturatie coronara (plomba) sau prin realizarea unei coroane dentare cu sau fara pivot intra-radicular.

Prezenta acestui instrument de mare precizie in clinica noastra permite realizarea tratamentelor dentare de cea mai buna calitate. Acest aparat ofera siguranta, acuratete, confort, durata mai scazuta a tratamentului, pacientii nostri beneficiind astfel de rezultate la nivel de excelenta.

Pe noi ne găsiți și pe Facebook, Instagram și Twitter.

Programări la: 021.25.25.693 / 0754.902.562 de luni până vineri de la 09:00-20:00.

Adresa: Piata Sfantul Stefan, numarul 13B, Sector 2, Bucuresti.