Tratament endodontic sau obturatia de canal

Tratament endodontic

O carie profunda duce la un disconfort al dintelui , ceea ce inseamna un posibil tratament endodontic. Tocmai din acest motiv va asteptam in clinica noastra pentru un plan de tratament, evaluarea fiind facuta de un doctor specializat in endodontie.

Obturatia de canal, tratament cunoscut si sub numele de endodontic („endo” – interior, „odont” – dinte), va poate salva dintele natural si va poate permite sa-l pastrati functional timp de zeci de ani sau chiar o viata intreaga. Dar caracteristicile dintilor variaza foarte mult, asa incat succesul tratamentului de canal depinde de multi factori.

Tratamentul endodontic este necesar pentru  salvarea unui dinte atunci cand pulpa (tesutul viu din interiorul acestuia, format din nervi, vase de sange si tesuturile conjunctive) se inflameaza sau este infectat.

Afectiunea tesutului pulpei permite infectiei sa se raspandeasca in osul din jurul dintelui, astfel ca  pulpa dintelui infectat trebuie indepartata, iar canalele radiculare curatate, dezinfectate si umplute pentru a se inchide, asa incat sa fie mai putin susceptibile la infectii in viitor.

Vizitaţi periodic medicul stomatolog, o dată la 3 – 6 luni. Acesta poate observa afecţiunile dentare din timp, care altfel ar progresa fără simptome.

Pe noi ne găsiți și pe Facebook, Instagram și Twitter.

Programări la: 021.25.25.693 / 0754.902.562 de luni până vineri de la 09:00-20:00.

Adresa: Piata Sfantul Stefan, numarul 13B, Sector 2, Bucuresti.